La platja de Cala Agulla ofereix aquests dies una imatge molt més tranquil·la de l’habitual. En un any normal, aquesta platja estaria plena de turistes més aviat joves, que a vegades hi causen aldarulls. Però ara, tot i que hi ha gent, la majoria són famílies, moltes mallorquines. Tot i això, la policia local supervisa que s’hi respectin les distàncies de seguretat.
Aquest estiu hi predomina un turisme més familiar, sobretot perquè els hotels que es dediquen a un turisme més jove estan tancats. I també hi estan les discoteques de Cala Rajada. La majoria de les 18.000 places hoteleres que hi ha a Capdepera es concentren a Cala Rajada.
Segons els hotelers, l’ocupació no arriba al cinquanta per cent. Les previsions pel setembre eren bones, però d’ençà de l’anunci de la quarantena britànica, han augmentat les cancel·lacions. Aquí hi predominen els alemanys, però la decisió del Regne Unit afecta tot el turisme.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros