Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
La instal·lació havia de solucionar el fenomen que a vegades fa tornar l'aigua verda i fa mala olor
A la platja de Cala Blanca, a Ciutadella, cada any es repeteix un fenomen que fa que l’aigua de la mar torni verda i faci pudor. Els dies de més calor, hi proliferen unes microalgues que fan tornar l’aigua verda i tèrbola que no agrada a banyistes i comerciants. Per resoldre-ho, fa 7 anys l’Ajuntament va prometre la instal·lació d’una bomba de recirculació que no estarà enllestida per aquesta temporada. Les obres s’havien de finançar amb fons de l’impost turístic, però el termini expirava aquest abril. Per això, l’Ajuntament de Ciutadella n’han demanat una pròrroga per poder fer la instal·lació una vegada acabada la temporada.
El que sí que hi haurà enguany, a Cala Blanca, són gandules i para-sols. El mal estat de la mar i la poca arena van fer que el servei quedés desert, però enguany la platja s’ha recuperat i ha permès la instal·lació de 30 para-sols. Els restauradors de la zona es mostren satisfets amb el servei. La concessió de gandules i para-sols de platja donarà servei fins al 31 d’octubre.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo