Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

La Ruta per 40 restaurants agafa el relleu a la tradicional Fira amb una gran afluència de públic
Cala Rajada ha celebrat avui una fira de la llampuga diferent. Per evitar aglomeracions per mor de la Covid, 40 restaurants s’han afegit a una ruta de tapes, que ha estat tot un èxit
Fogons a punt, oli ben calent i la llampuga comença a fregir-se. És el peix protagonista del dia. 40 restaurants hi participen i fan 80 tapes.
Alguns cuiners opten per cuinar-la de manera més original, fugint dels ingredients típics. Aquestes tapes agraden i la gent fa la ruta. El preu de cada tapa, 4 euros i mig. Amb ingredients que no deceben.
L’ajuntament de Capdepera ha entregat a cada restaurant 15 kg de llampuga. Aquesta nit acaba la ruta i a alguns restaurants els ha faltat més peix per cuinar. La demanda ha estat alta, i els restaurants han tengut les terrasses ben plenes. A més, especialment al Passeig Marítim, s’hi ha vist molt de moviment, tant de residents com de visitants, ja siguin arribats d’altres indrets de Mallorca, com també turistes de fora de l’illa.
Tot i l’èxit, des de la confraria de pescadors lamenten que enguany les captures ha estat escasses.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
La policia actua des de primera hora del matí a Palma, Llucmajor i Manacor