Presó provisional per al Vito
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
La trobada, impulsada per un grup d'empresaris i comerciants, tindrà lloc el cap de setmana del 9 a l'11 d'octubre
Un grup d’empresaris i comerciants de Cala Rajada s’han unit per fer una Mostra de la Llampuga alternativa, perquè l’oficial s’ha hagut de suspendre a causa de les restriccions per la Covid-19. La cita serà del 9 a l’11 d’octubre i serà itinerant a diferents negocis de Cala Rajada i Capdepera.
La mostra va ser un èxit rotund des de la seva creació, però enguany no hi pot haver la gentada habitual. La solució serà repartir-la pel poble. Els restaurants i comerços calaratjadencs esperen que la ruta alternativa atregui turistes de la resta de Mallorca. Les llampugues obtingudes pels pescadors locals continuaran, així, tenint una sortida comercial.
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució