Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El Barça s'ha imposat per un resultat global de 9 a 0 al Gintra lituà i ja són a quarts de final per tercer any consecutiu.
El Barça de les mallorquines Patricia Guijarro i Mariona Caldentey s’ha classificat per a quarts de final de la Lliga de Campions per tercer any consecutiu. Les blaugranes s’han imposat per un resultat global de 9 a 0 al Gintra lituà. 3 a 0 va acabar ahir el marcador al partit de tornada al Miniestadi. El primer gol, d’assistència de Caldentey. La felanitxera va jugar de titular, mentre que Guijarro va botar a la gespa al minut 73.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat