Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

El cavall francès ha guanyat les deu carreres que ha disputat des que hi va arribar
“Mai no ho havia vist a Mallorca que un cavall estranger hagi aconseguit deu victòries des que ha entrat en pista”. Són les declaracions a IB3 Ràdio de Xisco Bennàssar. Ell és el menador de Calin Fleuri, un cavall francès que va arribar a l’illa el passat mes de març i que ha guanyat les deu curses que ha disputat d’ençà, totes elles a l’hipòdrom de Son Pardo, a Palma.
L’exemplar, propietat de la quadra Riera Veny, és entrenat per Marina Salleras, qui reconeix que ningú “no s’esperava això, però es veia durant els entrenaments que seria un bon cavall”. Segons el seu menador, “és un superdotat”, ja que “sap bé el que ha de fer, no ha de menester cap tàctica de carrera”. A mitjans d’octubre tindrà una altra oportunitat per incrementar el seu rècord.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació a l'Hospital Sant Joan de Déu
El conductor del camió ha hagut de ser ingressat a l'hospital en estat greu
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992