Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

La primera part de la setmana que comença estarà marcada per la tranquil·litat, arriba l'anticicló
Foto: Tià Terrassa, des des Barcarès.
10La primera part de la setmana que comença estarà marcada per la tranquil·litat, arriba l’anticicló. Avui fa 10 dies que fa neu, 8 d’aquests de forma ininterrompuda.
El canvi de temps ja el començarem a notar a partir d’avui capvespre, amb el cel de cada vegada més destapat. El vent afluixarà a Mallorca però continuarà bufant amb cops forts a Menorca. La mar estarà alterada, ones que encara superaran els 2,5 metres al nord.
Aquest dimarts tendrem el cel pràcticament destapat des de primera hora del matí. El vent encalmarà a gran part de Mallorca i de les Pitiüses. De matinada i a primera hora la temperatura davallarà en aquests punts, ens atracarem a la gelada en alguns sectors de l’interior d’Eivissa, interior de Mallorca i a les valls de la Serra de Tramuntana.
El vent encara bufarà a Menorca i el nord-est de Mallorca, la mínima no davallarà tant.
A migdia, la temperatura màxima arribarà fins els 12 ºC.
Dimecres farà sol, amb vent de nord-oest a Menorca. Pujarà una mica la temperatura màxima, 13º- 14º, però la mínima tornarà a ser baixa a gran part de Mallorca i a les Pitiüses.
Dijous la situació meteorològica encara no canvia gaire, arribaran niguls al nord que deixaran el cel enterbolit, però sense precipitacions. La temperatura màxima no variarà gaire.
A partir de divendres, començarà a canviar el temps, amb una davallada de la temperatura, més niguls i qualque precipitació durant el cap de setmana.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici