Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

La primera part de la setmana que comença estarà marcada per la tranquil·litat, arriba l'anticicló
Foto: Tià Terrassa, des des Barcarès.
45La primera part de la setmana que comença estarà marcada per la tranquil·litat, arriba l’anticicló. Avui fa 10 dies que fa neu, 8 d’aquests de forma ininterrompuda.
El canvi de temps ja el començarem a notar a partir d’avui capvespre, amb el cel de cada vegada més destapat. El vent afluixarà a Mallorca però continuarà bufant amb cops forts a Menorca. La mar estarà alterada, ones que encara superaran els 2,5 metres al nord.
Aquest dimarts tendrem el cel pràcticament destapat des de primera hora del matí. El vent encalmarà a gran part de Mallorca i de les Pitiüses. De matinada i a primera hora la temperatura davallarà en aquests punts, ens atracarem a la gelada en alguns sectors de l’interior d’Eivissa, interior de Mallorca i a les valls de la Serra de Tramuntana.
El vent encara bufarà a Menorca i el nord-est de Mallorca, la mínima no davallarà tant.
A migdia, la temperatura màxima arribarà fins els 12 ºC.
Dimecres farà sol, amb vent de nord-oest a Menorca. Pujarà una mica la temperatura màxima, 13º- 14º, però la mínima tornarà a ser baixa a gran part de Mallorca i a les Pitiüses.
Dijous la situació meteorològica encara no canvia gaire, arribaran niguls al nord que deixaran el cel enterbolit, però sense precipitacions. La temperatura màxima no variarà gaire.
A partir de divendres, començarà a canviar el temps, amb una davallada de la temperatura, més niguls i qualque precipitació durant el cap de setmana.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi