Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

La Conselleria d'Educació fa una sèrie de recomanacions als centres per combatre la calor
Pares i docents de les Illes denuncien que la manca d’inversions en infraestructures està fent insuportable la calor a les aules de les escoles i instituts públics.
Des de la Unió Obrera Balear (UOB), recorden que estar a una classe a més de 27 graus és il·legal. Mentrestant la Conselleria d’Educació llança algunes pautes com suspendre les activitats a l’aire lliure o l’Educació Física per evitar la calor. També, destinar recursos a adquirir ventiladors o altres aparells i tenir previst l’augment del cost en l’energia. Per als docents i els pares, moltes d’aquestes pautes són inviables. Als pares se’ls recomana que els nins duguin dues cantimplores d’aigua i crema solar per quan surtin al pati.
A Madrid, uns 40 alumnes d’un institut de Valdemoro han estat atesos per un cop de calor. De fet, han estat traslladats al Tanatori Municipal, amb aire condicionat, per poder ser atesos pels serveis d’emergència. La UOB ha facilitat models de denúncia per al professorat per adreçar a la direcció del centre, i als departaments de Direcció i Inspecció de Treball.
Aquest dijous al matí, s’han produït acubaments i vòmits en alguns centres. La Conselleria d’Educació llança una sèrie de recomanacions per fer la situació més lleugera, però per als centres, moltes en són impracticables.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys