Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

El sol serà el gran protagonista a tot el territori i es registraran màximes que poden superar els 32 ºC
Andratx. /JAUME BUSQUETS
14Calor, aquest és el titular per aquesta setmana. Les pròximes jornades estaran marcades per l’ambient d’estiu, sobretot durant les hores centrals del dia. El sol serà el gran protagonista a tot el territori; pot haver-hi pinzellades de niguls prims, però seran poc significatives. Per altra banda, es tornaran a formar boires a damunt la mar, que poden tocar terra al sector litoral, deixant un ambient fresc i tapat. El vent estarà en calma, i només a les hores centrals del dia entrarà l’embat.
El termòmetre continuarà amb valors molt suaus, durant les hores nocturnes la temperatura es mourà entre els 13 i 15 ºC a l’interior de les illes; d’altra banda, arran de mar no davallaran dels 16 o 17 ºC. Durant les hores centrals del dia l’ambient serà pràcticament d’estiu, sobretot a l’interior, on arribarem als 30ºC, i en el cas de Mallorca, podem superar els 32 ºC.
El cap de setmana continuarà marcat pel sol, amb possibilitat de boires costaneres. El més destacat, però, serà la temperatura que continuarà pujant i a l’interior de Mallorca podrem arribar als 35ºC. A la resta, la temperatura màxima es mourà entre els 28 i 32 ºC. El vent bufarà molt feble, i deixarà una situació marítima molt tranquil·la.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys