Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

PP i Vox hi han votat en contra per considerar que no "és el moment" de tràmits com aquest
Calvià ha acordat canviar el nom de tres carres dedicats a persones relacionades amb la repressió franquista. La proposta de l’equip de govern ha sortit endavant amb l’oposició del PP i VOX, que han votat en contra i han argumentat que “no és el moment”.
Amb els vots a favor de PSOE i PODEM-MÉS, l’abstenció de Ciutadans i els vots en contra de PP i Vox, inicialment s’ha aprovat la moció per iniciar el canvi de nom de tres carrers, amb compliment, com diu l’equip de Govern, de la llei de memòria democràtica.
Els partits reticents a la mesura han argumentat que no era el moment idoni, i ha estat en aquest punt que l’equip de Govern els ha proposat de manera verbal posposar-ho un any, si aquest és l’únic motiu que n’impedia l’aprovació. Però finalment, al votar-ne en contra, s’ha descartat.
Dos dels carrers a modificar canviarien la nomenclatura per recuperar els noms dels topònims. El carrer Policia Demià Barcelò per camí de can Sopa, i el de Sor Rosenda, considerada segons els estudiosos una delatora i espia a favor del règim pel carrer del Convent. Un canvi, amb què alguns veïnats han estat d’acord.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
La investigació es va iniciar mesos enrere arran de la mort de 3 joves a Ciutadella
Un reconeixement a una figura clau del comerç local d'Alaior, escrit en femení, perquè com ella, moltes dones han propiciat una xarxa de relacions quotidianes que enriqueixen la comunitat