El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
El Consistori afirma que reinvertirà els ingressos generats en el manteniment i millora de la xarxa actual
Calvià ha estat el darrer a sumar-se a la llista de municipis que opten per cobrar tarifa als usuaris per la recàrrega dels seus vehicles elèctrics. Així que les estacions de recàrrega del municipi seran de pagament. El consistori afirma que reinvertirà els ingressos generats en el manteniment i millora de la xarxa actual de punts on recarregar vehicles elèctrics.
Els usuaris podran pagar mitjançant l’aplicació mòbil MELIB 2025, de la xarxa de mobilitat elèctrica de les Illes. El preu es fixarà per l’energia consumida, és a dir, els quilowatts. Serà de 0,25 euros i quilowatt per hora o fracció d’hora.
Estacionament
Els vehicles poden romandre estacionats en aquests punts fins a 4 hores de manera gratuïta, però a partir d’aquest moment, a més de la tarifa de recàrrega pagaran un estacionament de 3 euros per cada hora o fracció d’hora d’ús d’aquest espai.
A més a més, aquest municipi mallorquí té un sistema de bonificacions vigents per afavorir la implantació del vehicle elèctric, com ara l’estacionament gratuït en zona ora per a cotxes elèctrics degudament identificats i la bonificació de fins al 75% en l’impost de vehicles de tracció mecànica.
Punts
A les Illes hi ha un total de 1.341 punts de recàrrega per a cotxes elèctrics: 943 a Mallorca, 145 a Menorca i 245 a les Pitiüses. 35 són gratuïts: 18 a Mallorca, 17 a Eivissa i Formentera i cap a Menorca.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle