Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La proposta multiplica per 9 l'extensió de l'àrea protegida, amb la intenció de millorar la biodiversitat de la costa calvianera i regular-ne les activitats comercials i turístiques
L’Ajuntament de Calvià demanarà al govern ampliar les reserves marines de les illes Malgrats i del Toro i unificar-les. La proposta multiplica per 9 l’extensió de l’àrea protegida, amb la intenció de millorar la biodiversitat de la costa calvianera i regular-ne les activitats comercials i turístiques.
A la darrera comissió de seguiment de les reserves marines de Balears es va proposar l’ampliació de les àrees protegides de Calvià. Una proposta que l’Ajuntament s’ha encarregat de consensuar amb els sectors implicats com són la confraria de pescadors d’Andratx, el Club de busseig, pescadors recreatius i ecologistes.
La nova reserva unificaria les dues existents i s’ampliaria fins a la punta dels Catius a l’est i fins al límit d’aigües interiors al sud. Així passaria de 170 hectàrees a més de 1.500, una extensió comparable a la d’altres reserves marines de les Illes.
L’especial vulnerabilitat del litoral calvianer, on conflueixen gran nombre d’activitats comercials i turístiques, fa necessari, segons el Consistori, millorar l’efectivitat i gestió de l’àrea protegida.
A Andratx, el ple de l’Ajuntament ha aprovat demanar al Govern que posi el nom de Fernando Garfella Palmer a la reserva marina del freu de sa Dragonera. Garfella, bussejador especialitzat en l’enregistrament de documentals submarins, va morir el passat mes d’agost durant una immersió.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada
La festa més popular guanya presència a les barriades de Palma i ja són més de cent les confraries que faran bauxa dia 19