Dos morts i 24 ferits en un incendi en un bloc d’habitatges de Magaluf, a Calvià
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Les prestacions podran anar dels 25 als 83,75 euros, en funció del nombre de membres de la unitat familiar
A Calvià, aquest serà un Nadal diferent. L’ajuntament ha decidit no posar il·luminació en tot el terme municipal. El pressupost previst, que ascendeix a 130.000 euros, es destinarà a una ajuda extraordinària per les famílies més vulnerables.
Les prestacions podran anar dels 25 als 83,75 euros, en funció del nombre de membres de la unitat familiar. A més, famílies amb infants tendran un extra de 35 euros, per a cada menor, per un regal.
Una decisió que veuen amb bons ulls des de la iniciativa ciutadana de Calvià. Un grup de veïns que, de forma desinteressada, ajuda les famílies que ho necessiten. L’Ajuntament de Calvià ha multiplicat, fins ara, per sis la partida d’ajudes d’emergència social pressupostada per al 2020.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals