Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

Volen convertir el Polígon de Son Bugadelles en un referent del lifestyle
Un grup d’empresaris del polígon de Son Bugadelles de Calvià han posat en marxa el Mallorca Design District. És un iniciativa público-privada inspirada en projectes d’èxit similars com el Districte 22@ de Barcelona o el Miami Design District. Pretén agrupar empreses punteres del món immobiliari, el disseny i la nàutica, moltes d’elles ja situades a la zona.
La idea dels empresaris és transformar el polígon i que es converteixi en una zona de referència del sector. Volen que sigui un lloc de compres atractiu per als qui cerquin empreses relacionades amb conceptes com el que ells anomenen el “living” i el “lifestyle”. Asseguren que el polígon, amb totes les empreses que s’hi han instal·lat, ara mateix ja té “una identitat i un segell ‘living’ propi”.
El projecte va néixer de forma natural, expliquen, per la coincidència d’aquestes empreses a Son Bugadelles, a la zona exclusiva de Calvià. I consideren que és el moment apropiat per tirar-lo endavant pel gran interès dels inversos estrangers en les noves promocions immobiliàries a l’illa.
En un futur al Mallorca Design District també s’hi faran esdeveniments per promoure’l i dinamitzar-lo.
Entre els socis actuals del projecte hi ha empreses com Engel & Völkers, Domus Vivendi, Mallorca Site, Terraza Balear, Instyle Living, Wine & More, Grupo Ferrá, Almacenes Ferragut, Durán i Lionsgate Capital.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols