Les obres del segon cinturó de Palma al Coll d’en Rabassa començaran a finals d’any
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
Tampoc compareixerà el director de l'aeròdrom per parlar sobre l'ampliació de Son Santjoan
198
La delegada del govern espanyol a les Illes, Aina Calvo, no compareixerà dimecres que ve al Parlament per explicar què va passar a l’Aeroport de Palma quan varen fugir alguns passatgers d’un avió que hagué d’aterrar d’emergència davant una suposada emergència mèdica.
La petició la va formular el PP però va rebre el suport necessari per tirar endavant. Calvo, que no té l’obligació de presentar-se, ha al·legat que no s’ajusta a la normativa vigent ja que el seu àmbit competencial pertany a l’administració estatal i no a l’autonòmica.
Qui també ha declinat comparèixer davant la cambra balear aquesta setmana i per la mateix raó ha estat el director de l’Aeroport, Tomás Melgar. Més per Mallorca considera imprescindible que doni explicacions sobre l’ampliació de l’aeròdrom.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
L'Associació per a la Protecció dels Animals Assilvestrats de Menorca ha lliurat la sol·licitud del projecte al Consell, el Govern balear i ajuntaments