Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

El CaixaForum de Palma acull la mostra on bona part de les obres provenen del fons del Centre Pompidou de Paris
El CaixaForum de Palma acull des d’aquest dimecres la mostra “Càmara i ciutat”, un assaig que s’endinsa en el paper de la fotografia i el cinema com a memòria de la història recent de la humanitat. Bona part de les obres provenen del fons del Centre Pompidou de Paris, tot i que, per primera vegada hi col·laboren diverses entitats espanyoles.
A la mostra i hi trobareu més de 230 peces de 66 artistes com Paul Strand, William Klein o Carlos Pérez de Rozas. Estructurada en 10 capítols, l’exposició “Càmara i ciutat” recull fotografies i enregistraments fílmics que va des de comçaments del segle 20 fins als nostres dies. Marta Dahó i Florian Ebner, responsable del Departament de Fotografia del Centre Pompidou, son els comissaris d’aquesta mostra oberta al públic fins al 7 de març de l’any que ve.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïnats que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors