L’home que va intentar captar menors despullat en un vehicle abandona Menorca
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa

Una activitat organitzada per l'Obra Cultural Balear de l'illa
Recorrem vuit quilòmetres de la història de Formentera, partim de Sant Francesc i tenim un objectiu clar. Una caminada popular que, aquest matí, congrega prop de 50 persones interessades a conèixer les històries de l’illa de Formentera.
L’historiador formenterer Santi Colomar i Andreu Ferrer, jutge de pau de Formentera, guien els nostres passos durant el recorregut i ens acosten al patrimoni cultural de l’illa. Una activitat esportiva que combina cultura i història. A més, avui té parada especial al Molí d’en Teuet, que amaga una història desconeguda per a molts.
Una caminada que, durant aquest matí, ens ha traslladat als camins de Formentera… uns camins amb història.
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Es coneix com a Verifactu i, segons la normativa antifrau, estan obligades a incorporar-lo a partir de l'any que ve