Logo IB3N
X

Camins intransitables i aparcaments negats són les conseqüències de la dana Adam a Formentera

S'intervé de manera urgent als camins per evitar que els vesins segueixin incomunicats

21/10/2026

Camins intransitables i aparcaments negats són les conseqüències de la dana Adam a Formentera

60

Des de primera hora del matí, els bombers de Formentera drenaven aigua als aparcaments de terra des Pujols. La dana Adam va negar-los per complet i molts cotxes n’han patit les conseqüències. És una de les zones on encara són notables els efectes de les pluges.

Tot i que els serveis funcionen amb normalitat i la carretera principal està oberta, hi ha molts camins encara negats i intransitables. El dron de la Policia Local permet tenir una panoràmica de les zones disseminades per avaluar els punts on cal actuar de manera urgent. La zona de Porto-Saler és una de les més afectades. La intenció és actuar-hi íntegrament perquè no es torni a repetir una situació com aquesta.

La dana Adam ha deixat a Cala Saona una imatge inusual: el torrent creuant la platja. Molts curiosos s’hi acosten aquests dies per veure-la. Per garantir la seguretat de la població, s’hi ha restringit l’accés.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT