Intervenen més de 1.600 falsificacions a Porto Cristo
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual

El treballador ha mort atropellat pel mateix vehicle al que ajudava a maniobrar
Quan faltava un quart per a les 7 hores d’aquest dijous, un operari de Palmatrans, aquesta empresa de transports situada al carrer del riu Ter de Can Vinyes d’Eivissa ha perdut la vida després de ser atropellat accidentalment. Segons el 061, ha patit un traumatisme cranioencefàlic mortal quan el camió amb remolc ha fet marxa enrere.
És la segona persona que mor mentre treballa enguany a Eivissa. La primera va tenir lloc a una obra pública al col·legi Can Misses, l’1 d’agost passat. Un operari de 48 anys va morir quan es va precipitar accidentalment des d’una altura de 7 metres.
El conductor del camió ha estat detingut i ha donat positiu en el test de drogues per consum de cocaïna i haixix. Se li imputa un presumpte delicte d’homicidi involuntari i conducció temerària. El jutge haurà de determinar si ha d’esperar el judici des de la presó o tindrà llibertat provisional.
Sortir a fer feina i no tornar mai més
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases