Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L'advocat ha declarat per un presumpte delicte d'injúries i calumnies
L’advocat Vicente Campaner reitera en seu judicial que el jutge Penalva i el fiscal Subirán “són delinqüents”. Avui ha declarat com a querellat per un presumpte delicte d’injúries i calumnies. En sortir dels jutjats, ha dit que està cansat de la corrupció judicial a les Balears i s’ha queixat que el fiscal no l’hagi interrogat.
També s’ha referit a la fiança de 60.000 euros que la fiscalia li reclama en concepte de responsabilitat civil i ha afirma que “si volen 60.000 els donaré perquè em va bé la feina, no hi ha problema”.
A part de desqualificar el jutge Penalva en xarxes socials, Campaner ha encapçalat dues manifestacions en les quals ha denunciat irregularitats en la instrucció del cas Cursach. Avui s’ha queixat que el TSJ no ho investigui.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable