Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
L'immoble es convertirà en la seu dels serveis socials
L’Ajuntament de Campanet rebrà una subvenció de 25.000 euros per redactar el projecte de reforma de Ca don Felip. Es tracta d’un edifici al centre del poble que es convertirà en la seu dels serveis socials.
En aquests moments el casal ja acull un petit magatzem per al banc d’aliments, però l’edifici està en males condicions. A més, els tècnics de serveis socials no disposen d’espais adequats per atendre la ciutadania. L’objectiu és fer una reforma integral a l’immoble i dotar-lo d’instal·lacions modernes i accessibles.
La casa va ser donada en testament al poble per part d’un veí, ja fa 20 anys i s’ha anat degradant. Ara el Consell de Mallorca atorgarà una subvenció de 25.000 euros per redactar el projecte.
El cost estimat de les obres és de 250.000 euros, per la qual cosa, en una segona fase, s’hauran de cercar altres vies de finançament.
Una vegada reformat, a l’edifici s’hi traslladaran les oficines de serveis socials i el banc d’aliments, i es dotarà d’un espai d’atenció psicològica i per a la gent gran.
Aquesta no és l’única herència que ha rebut l’Ajuntament de Campanet. Demà el ple acceptarà la donació d’un solar ubicat a la sortida del poble, per la carretera de Moscari, que volen destinar a la construcció de la primera residència per a gent gran del municipi.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants