Minut de silenci a Felanitx per la dona finada durant la tempesta
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
El GEN-GOB, en col·laboració amb el Consell d'Eivissa, promou comprar a comerços que ja ofereixen aquestes alternatives al plàstic
El petit comerç es troba en plena transició cap a un món sense plàstics d’un sol ús. A Eivissa, una campanya del GEN-GOB en col·laboració amb el Consell promou comprar a comerços que ja ofereixen aquestes alternatives al plàstic.
Anar a comprar amb el senalló, portar bosses de tela o paper o fins i tot sortir amb la carmanyola, són opcions cada vegada més utilitzades pels usuaris. De fet, hi ha botigues que des dels seus inicis promouen les opcions sense plàstics. Hi ha altres comerços que han introduït opcions sense plàstic que, no obstant això, no han funcionat.
Al gener del 2021 entra en vigor la normativa aprovada pel Parlament que prohibeix els plàstics d’un sol ús.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
La droga entrava amagada dins de cotxes, que s'embarcaven en les línies marítimes regulars des de València o Barcelona
S'han intervingut 5 grans de "speed" i s'han aixecat més de 100 actes per consum o tinença de drogues