Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
L'Ajuntament de Palma fumiga el Pla de Sant Jordi, ses Fontanelles i la Bassa de Can Guidet
Les altes temperatures i les pluges acumulades durant el mes d’abril han propiciat l’aparició del moscard comú. Per això l’Ajuntament de Palma ha començat la campanya de fumigació a les zones humides del Pla de Sant Jordi i la Platja de Palma (ses Fontanelles i la Bassa de Can Guidet).
L’equip de prevenció de plagues actua per terra i també des de l’aire, amb un helicòpter que aplica un tractament específic contra les larves del moscard comú.
El que no fa és actuar contra el moscard tigre. Per evitar-ne l’aparició, recomanen no tenir petites acumulacions d’aigua a casa, com per exemple en cossiols.
El larvicida aplicat per al moscard comú és segur per a les persones i altres espècies i respectuós amb el medi ambient.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores