Ha mort un home presumptament apunyalat en plena llum del dia a Platja d’en Bossa
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets
Un quart dels associats d'AFEDECO creuen que hauran de tancar les portes
Segons la patronal del comerç AFEDECO, més del 81% dels negocis qualifiquen la campanya de rebaixes com a molt dolenta. Són dades que extreuen d’una enquesta realitzada entre els seus associats. Un quart dels associats creuen que hauran de tancar les portes. AFEDECO qualifica la situació de “pandèmia econòmica”.
El carrer Sindicat de Palma, pràcticament buit en ple estiu, és el reflex de com han anat les rebaixes. Tot i que al juliol pareixia que els negocis es podien reactivar, ara amb les restriccions dels governs europeus, els comerços de la zona no reben gairebé ningú.
Per valorar els efectes de la pandèmia en les rebaixes, la patronal AFEDECO ha realitzat una enquesta a 200 comerços associats. Els preocupa que l’hivern sigui molt dur. De fet, el president d’AFEDECO, Antoni Gayà, ha afirmat que “això no hi ha economia que ho aguanti”.
L’enquesta reflecteix el desencant dels empresaris amb les polítiques de reactivació. El 89% creu que les institucions no han posat esforços en campanyes que puguin incentivar la venda. Per a un 25% l’única solució viable davant aquesta crisi és tancar les portes. També demanen que es garanteixi la seguretat ciutadana als carrers.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets
Demanen solidaritat entre els vaixells fondejats perquè deixin gaudir d'aquest fenòmen als qui l'observen des de terra
Després d'encetar-se dimecres a Formentera, aquest dijous ha arribat a Eivissa