Pep Gonella, un ca de bestiar de primera
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya
El fet que el jaciment arqueològic es trobi dins set propietats diferents en dificulta els treballs
Aquests dies es du a terme una nova campanya d’excavació al jaciment de ses Talaies de Can Jordi, al municipi de Santanyí. Enguany, els arqueòlegs hi fan feina per intentar saber més coses sobre la forma de vida dels seus habitants, que el varen ocupar fins a l’arribada dels romans a Mallorca.
Una murada perimetral és un dels elements més destacats d’aquest poblat. No se’n coneix la funció, que podria haver estat o bé de delimitació de l’espai o bé defensiva contra les invasions romanes.
Des que s’hi varen reprendre les excavacions el 2015, s’han recuperat diversos elements com una habitació talaiòtica o una obertura de la murada que condueix a una cisterna. El problema és que no es pot excavar el talaiot, la construcció més important del jaciment.
La intenció dels responsables de l’excavació és poder condicionar l’espai perquè pugui ser visitat en el futur.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis