L'objectiu és assolir que durant la jornada d'aquest 21 de setembre hi hagi zero morts a les carreteres europees
Una de les rotondes situada a la carretera de Valldemossa ha estat un dels indrets triats per la Guàrdia Civil, que s’hi ha desplegat amb tots els mitjans possibles.
L’objectiu és assolir que durant la jornada d’avui, el nombre de víctimes a les carreteres europees sigui zero. Un repte difícil que, en cas de no aconseguir-se, pretén conscienciar els conductors de la temeritat d’alguns comportaments al volant.
En manco d’una hora de control, els agents han denunciat conductors per itvs caducades, manca d’assegurances, mal estat dels pneumàtics, excés de velocitat i proves d’alcoholèmies positives.
Tota una sèrie de temeritats que suposen un risc al volant no només per als infractors, sinó també per a la resta de conductors.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses