Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
L'objectiu és assolir que durant la jornada d'aquest 21 de setembre hi hagi zero morts a les carreteres europees
Una de les rotondes situada a la carretera de Valldemossa ha estat un dels indrets triats per la Guàrdia Civil, que s’hi ha desplegat amb tots els mitjans possibles.
L’objectiu és assolir que durant la jornada d’avui, el nombre de víctimes a les carreteres europees sigui zero. Un repte difícil que, en cas de no aconseguir-se, pretén conscienciar els conductors de la temeritat d’alguns comportaments al volant.
En manco d’una hora de control, els agents han denunciat conductors per itvs caducades, manca d’assegurances, mal estat dels pneumàtics, excés de velocitat i proves d’alcoholèmies positives.
Tota una sèrie de temeritats que suposen un risc al volant no només per als infractors, sinó també per a la resta de conductors.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada
La festa més popular guanya presència a les barriades de Palma i ja són més de cent les confraries que faran bauxa dia 19