Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

Comprant per valor de 200 euros als establiments adherits s'aconseguirà de regal un lot de productes valorat en 150
Donar sortida als productes del camp mallorquí, ja siguin frescs o elaborats, és l’objectiu d’aquesta campanya que començarà dilluns i que s’allargarà fins al mes d’octubre. Durant aquest temps, els consumidors han de comprar productes de l’illa en una de les 47 botigues i cooperatives que participen en la iniciativa.
Aquesta campanya pretén fidelitzar els consumidors, molts dels quals ja varen començar a consumir productes agrícoles de casa nostra durant el confinament a principis de l’any passat.
Qui vulgui participar a la campanya, a partir de dilluns, s’ha de registrar al portal ajutsmallorca.com. Quan ho faci, rebrà un codi QR amb el qual podrà registrar les compres que vagi fent en una de les botiges associades. En haver consumit els 200 euros, rebrà -com a recompensa- un lot de 22 articles com ara vi, sobrassada o formatge.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Jaime Martínez, batle de Palma: "Si fos per mi ja haurien entrat els buldòzers la setmana passada"
La investigació es va iniciar mesos enrere arran de la mort de 3 joves a Ciutadella
Un reconeixement a una figura clau del comerç local d'Alaior, escrit en femení, perquè com ella, moltes dones han propiciat una xarxa de relacions quotidianes que enriqueixen la comunitat