Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Ho han acordat la presidenta del Govern, Francina Armengol, i la delegada del Govern central, Aina Calvo
Els vehicles i helicòpters policials emetran, mitjançant altaveus, missatges informatius a la ciutadania sobre les restriccions i mesures que hem explicat i que comencen divendres i dilluns. Així ho han acordat la presidenta del Govern, Francina Armengol, i la delegada del Govern central, Aina Calvo, que s’han reunit telemàticament.
A la trobada també han participat els màxims responsables de la Policia Nacional i la Guàrdia Civil. Aquesta campanya d’informació a la ciutadania pretén ajudar a capgirar la situació de pandèmia actual, amb la majoria de brots detectats en l’àmbit familiar.
Les noves restriccions, ja en vigor
La majoria compleix i no fuma al carrer
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat