Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
El Consell publica uns videos amb els alumnes de batxillerat d'Arts Escèniques de l'IES Quartó de Portmany, la influencer Elsa Lüders i el futbolista Ángel Rodado
El Departament de Benestar Social ha engegat una campanya a les xarxes socials socials per conscienciar a tota la població, però sobretot als més joves, de la importància “de seguir respectant les normes, també aquest Nadal, per evitar que la situació es descontroli passades les festes”.
Alumnes de batxillerat d’Arts Escèniques de l’IES Quartó de Portmany, la influencer Elsa Lüders i el futbolista de la UD Ibiza-Eivissa, Ángel Rodado, protagonitzen uns vídeos curts a on recomanen gaudir de les festes a casa, complint les normes, evitant les aglomeracions i cercant alternatives a les festes nocturnes típiques d’aquestes dates.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació