societat
El Departament de Benestar Social ha engegat una campanya a les xarxes socials socials per conscienciar a tota la població, però sobretot als més joves, de la importància “de seguir respectant les normes, també aquest Nadal, per evitar que la situació es descontroli passades les festes”.
Alumnes de batxillerat d’Arts Escèniques de l’IES Quartó de Portmany, la influencer Elsa Lüders i el futbolista de la UD Ibiza-Eivissa, Ángel Rodado, protagonitzen uns vídeos curts a on recomanen gaudir de les festes a casa, complint les normes, evitant les aglomeracions i cercant alternatives a les festes nocturnes típiques d’aquestes dates.
Cercador |
Un departament de la Generalitat de Catalunya desenvolupa una eina que permeti als catalanoparlants dirigir-se a les màquines
Els sindicats celebren que els polítics insulars es preocupin de la situació però demanen també implicació
El Consell vol liderar el primer projecte, però és en espera de trobar sòl públic per tirar-ho endavant
El filtratge seguirà demà dilluns i dimarts, de 9 del matí a 18h de la tarda