Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Segons les xifres amb què treballa el CEPCA, Eivissa no està per sobre de la mitjana de consum d'alcohol entre els adolescents
Els joves de les Balears proven l’alcohol per primera vegada entre els 13 i els 14 anys. Una edat similar a la d’adolescents en altres comunitats. A Eivissa, el Centre d’Estudis i Prevenció de Conductes Addictives està oferint xerrades obertes per intentar revertir aquesta situació. Afirmen que l’acció educativa i preventiva s’ha de treballar a casa i a l’escola… però, perquè realment funcioni, s’hi ha d’implicar el conjunt de la comunitat.
Curiositat, cercar desinhibició o per pressió de grup són algunes de les respostes de per què en consumeixen per primera vegada. Els pares i les associacions estan d’acord a prendre’n mesures.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç