Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Volen aconseguir que es puguin comercialitzar i fer servir les tècniques agrícoles més innovadores a través dels empelts de varietats autòctones
Un grup d’estudiants del grau de bioagricultura de Can Marines han après aquest dilluns a fer empelts. En aquesta plantació pilot l’objectiu és recuperar varietats tradicionals d’ametlla d’Eivissa.
Un expert de l’Institut de Recerca Agrària ha estat l’encarregat d’ensenyar els alumnes perquè d’empelts n’hi ha milers, gairebé un per cada pagès.
Els alumnes han pogut aprendre una tècnica que està desapareixent. Tenint cura d’aquests ametllers potser torna aquesta imatge del pla de Corona.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés