Un 60% de l’alumnat del CEIP Son Pisà no ha anat avui a classe com a protesta per la incorporació de Miquel Roldán
La mesura, acordada ahir per les famílies, pretén pressionar la conselleria perquè aquest mestre no continuï a l'escola
Aquesta decisió contrasta amb altres firmes del sector tèxtil i del calçat, que ja han anunciat que tanquen
149
Camper, l’empresa internacional amb seu a Inca, continuarà venent a les seves cinc botigues que té a Rússia, tot i el boicot que algunes marques internacionals han fet per la invasió a Ucraïna. La firma de sabates, que creà Llorenç Fluxà, té quatre botigues a Moscou i una altra a Sant Petersburg.
IB3 Notícies ha demanat a la companyia pel futur de la seva presència a Rússia. Asseguren que, de moment, no han previst cap canvi i, per tant, continuen obertes. Aquesta decisió contrasta amb altres firmes del sector tèxtil i del calçat, que ja han anunciat que se n’anaven. És el cas del grup fundat per Amancio Ortega, Inditex, també de Mango i H&M.
Aquest dimecres, la companyia McDonald’s ha anunciat que tanca de manera temporal els 850 restaurants que té a Rússia. Això afecta 62.000 treballadors, que de moment continuaran cobrant el salari. Uns altres que també tanquen a Rússia són Coca-Cola, Pepsi i la cadena de cafès Starbucks.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La mesura, acordada ahir per les famílies, pretén pressionar la conselleria perquè aquest mestre no continuï a l'escola
S'ha detengut el seu destinatari, de 41 anys, per tràfic de drogues
El procés afectarà prop de 400 treballadors i es desenvoluparà en paral·lel a la definició de la RLT