El Bisbat no renova el contracte als donats del Santuari de Gràcia
El matrimoni, que el regenta des de fa 55 anys, demana que els prorroguin dos anys el contracte
Els caravanistes demanen a l'ajuntament una indemnització de 80.000 euros per danys i perjudicis al voler fer-los fora
Fa gairebé dos anys que es desallotjà el càmping de la comuna de Lloret, una zona ANEI, però encara hi ha una parella que hi viu i que es nega a abandonar aquest espai protegit. Víctor i la seva parella han construït tota una infraestructura amb plaques solars per tenir llum, dipòsits d’aigua i, fins i tot, amb càmeres de vigilància. Al·leguen que tenen drets després de 9 anys d’estada i d’invertir-hi tots els seus estalvis.
L’ajuntament els ha denunciat però ells, no només no se’n van… sinó que ara demanen una indemnització de 80.000 euros per danys i perjudicis. El consitori no els pot treure a la força i ha d’esperar a la sentència judicial.
La resta de caravanistes abandonaren la comuna de Lloret ja fa gairebé 2 anys quan es va prohibir acampar-hi.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El matrimoni, que el regenta des de fa 55 anys, demana que els prorroguin dos anys el contracte
La víctima ha estat traslladada a una habitació individual per ser atesa, acompanyada de la seva família
La Policia Local de Felanitx ha retirat el cartell de l’artista, denunciat pels veïnats i pel col·lectiu cultural Es Quatre Cantons