Tot a punt per a la Mallorca 312: a quines carreteres afectarà?
La competició torna amb 8.500 ciclistes i un ampli dispositiu de talls de trànsit a tota l’illa
Hi participen un total de 28 espais diferents que s'ompliran d'obres i visitants
Ja es comença a notar un ambient especial pels carrers de Campos. Aquest divendres s’hi celebrarà la vuitena edició de l’ArtNit. Un esdeveniment que durant els darrers anys ha guanyat adeptes fins a consolidar-se, per a molts, com una de les propostes culturals més atractives de l’estiu mallorquí.
A l’edició d’enguany, hi participen un total de 28 espais diferents que s’ompliran d’obres i visitants. Però aquest dijous han estat hores frenètiques per als artistes. És el cas del mexicà Pabs.
La meitat de les propostes són a càrrec d’artistes locals, la resta nacionals i internacionals.
Els organitzadors estan encantats amb l’acollida de l’Artnit entre el públic i també entre els artistes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La competició torna amb 8.500 ciclistes i un ampli dispositiu de talls de trànsit a tota l’illa
Només el 38% dels alumnes han anat aquest divendres a classe. Asseguren que no aturaran fins que Miquel Rodán deixi l’escola