Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
El cicle s'emmarca dins el festival Jazz Palma i té una cabuda màxima de 70 persones per concert
144
Malgrat estar molt lluny de ser majoria, el paper de les dones al món del jazz ha estat clau al llarg de la història. De Billie Holliday a Nina Simone, i moltíssimes d’altres que van fent camí a un univers encara dominat pels homes. Amb l’objectiu d’equilibrar aquesta tendència històrica, el Festival Jazz Palma va incorporar fa 2 anys el cicle Dones & Jazz.
Un cicle que s’enceta aquest dilluns amb l’actuació dels catalans Jazz Pretenders, que incorporen la veu de Marian Barahona per presentar “Big jump”, el seu tercer treball d’estudi. Aquest dimarts serà el torn de Carme Canela i Juandir Santana, que revisitaran el disc “La fusa”, una de les obres més importants de la música brasilera i que enregistraren Vinicius De Moraes, Maria Creuza, Toquinho i Maria Bethânia.
Tancaran el cicle Cristina Vilallonga i el pianista Albert Bover. Junts, presentaran el disc “Nus”, el més recent de Vilallonga, on mescla lletres en català, castellà i francès, i on la música beu dels estàndards dels jazz però que s’obre a un amplíssim ventall d’estils diversos. Tots els concerts se celebraran al casal de Can Balaguer, a Palma.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte