La inauguració ha generat cues de clients davant l'emblemàtic edifici modernista de Gaspar Bennàssar
Les cadires de fusta, el color vermell i els vitralls de colors al voltant de l’obrador, recorden l’oloreta de xocolata de Can Joan de s’Aigo. El nou local s’ha dissenyat pensant en tots els detalls.
És el tercer establiment que obre aquesta casa fundada el 1700.
El seu secret és mantenir el producte de qualitat, cosa que valoren molt els clients, que han esperat gairebé una hora al carrer per conèixer com és el nou local. Nou, entre cometes, ja que aquest local amaga molta història. El 1910 s’inaugurava en el mateix espai el bar Triquet, que va estar obert fins a l’any 2005.
Els qui seuen a les noves cadires de Can Joan de s’Aigo aprecien que torni el negoci local. El que més els agrada, però, és poder comprovar que les ensaïmades i els quartos fan el gust de sempre.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Es tracta d'un britànic de 40 anys