Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
L'Ajuntament de Binissalem l'ha comprat amb fons europeus
Situat al carrer de Pere Esctruch, Can Marc és un dels casals més ben conservats de Binissalem. L’entrada és monumental, amb unes grans voltes mallorquines que coronen els sostres de les estances.
Caminar per dins can Marc és retrocedir en el temps. La cuina manté l’essència d’una casa senyorial mallorquina, com també ho fa el menjador i aquesta gran sala que dona pas a les alcoves, que conserven el mobiliari antic.
Sortint al pati ens trobam amb un gran celler, on hi ha diverses botes congrenyades antigues i una premsa doble que ens diuen que és única. També aquestes païsses envoltat tot d’un gran jardí.
L’Ajuntament de Binissalem ha comprat el casal per convertir-lo en un espai sociocultural os es podrà veure com era una antiga casa senyorial mallorquina i s’aprofitarà el celler per fer-hi un centre d’interpretació de la cultura del vi.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat