Ha mort Ana María Jaume Vanrell, vídua de Gabriel Escarrer
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre

L'Ajuntament de Binissalem l'ha comprat amb fons europeus
Situat al carrer de Pere Esctruch, Can Marc és un dels casals més ben conservats de Binissalem. L’entrada és monumental, amb unes grans voltes mallorquines que coronen els sostres de les estances.
Caminar per dins can Marc és retrocedir en el temps. La cuina manté l’essència d’una casa senyorial mallorquina, com també ho fa el menjador i aquesta gran sala que dona pas a les alcoves, que conserven el mobiliari antic.
Sortint al pati ens trobam amb un gran celler, on hi ha diverses botes congrenyades antigues i una premsa doble que ens diuen que és única. També aquestes païsses envoltat tot d’un gran jardí.
L’Ajuntament de Binissalem ha comprat el casal per convertir-lo en un espai sociocultural os es podrà veure com era una antiga casa senyorial mallorquina i s’aprofitarà el celler per fer-hi un centre d’interpretació de la cultura del vi.
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre
L'artista internacional ha utilitzat les parets per expandir la seva obra, que es caracteritza per la seva profunditat i immersió
Una dona de 30 anys en estat crític i un jove de 15, greu
S'ha obert una investigació per a esclarir les causes del foc que, segons han afirmat els Bombers, és intencionat