La Policia Nacional va respondre a manifestants violents que haurien ferit cinc agents, segons el seu informe
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
Aquesta espècie segueix els corrents del Mediterrani mentre es desplaça verticalment per cercar aliment
Imatges: ÀNGEL ROMAGUERA
202La zona de Can Marroig, dins el Parc Natural de ses Salines de Formentera, és avui una sopa de meduses. Nombrosos grumers suren a l’aigua superficial de la costa i d’altres queden dipositats, pocs, damunt de la vorera.
Ahir el vent bufava del nord i avui hi ha marejol, mar amb onades que oscil·len entre els 10 i els 50 centímetres d’alçada. Aquesta espècie de borns segueix els corrents del Mediterrani mentre es desplaça verticalment per cercar aliment. Durant la nit, pugen a la superfície i són arrossegades cap a la vorera pels corrents.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres