Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
L'hospital arriba al 179 llits, però ha de reduir l'activitat quirúrgica programada
Un augment d’ingressos constant que obliga a entrar en una nova fase del Pla de Contingència de l’Àrea de Salut de les Pitiüses, per evitar la saturació de Can Misses: habilitar la planta de traumatologia, amb 34 llits, arribant així als 179 llits. Una decisió, però, que farà que es redueixi l’activitat quirúrgica programada. També s’ha arribat a un acord amb l’hospital privat, la Policlínica del Roser, per a anticipar-se a les necessitats assistencials.
El nombre de persones hospitalitzades arriba ja a les 109, de les quals 98 estan a planta i 11 a l’UCI. Per fer front a l’actual crisi sanitària, l’IB-Salut també ofereix el trasllat, urgent, d’infermeres de les illes a Eivissa, a les quals proporcionaran allotjament en un hotel i contraprestació econòmica. Ara mateix, a Eivissa, hi ha 150 sanitaris en vigilància, i d’aquests 92 són casos actius.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora