Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L'IB-Salut assegura que s'estan derivant els pacients a una altra professional, després que l'única neuropediatra marxes de l'illa
La mare d’una nina amb autisme assegura sentir-se desemparada a la sanitat pública. Feia un any i mig que estaven esperant cita amb la neuropediatra. La data que li van donar era per aquesta setmana, però uns dies abans la van cridar per anul·lar la cita. Li van dir que l’especialista havia marxat i no hi ha ningú per substituir-la.
Assegura que hi ha més pares en la mateixa situació, fins i tot amb casos més greus. Va preguntar si podien derivar-la a Mallorca o si li donaven una alternativa, però només li van dir que s’adreci a atenció al client.
Segons Noelia, el problema de la llengua i l’habitatge han provocat la marxa de la neuropediatra.
Part part seva, l‘IB-salut ha donat un missatge de tranquil·litat. Diuen que estan derivant a altres professionals aquests pacients. En una setmana està previst que estiguin assignades totes les cites.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Una fira amb més dies, més activitats i el doble de pressupost