Logo IB3N
X

Can Nadal, epicentre de diversió, activitats i personatges màgics

L'entrada és gratuïta i es pot visitar fins al 3 de gener

24/12/2021

Can Nadal, epicentre de diversió, activitats i personatges màgics

157

L’hipòdrom de Sant Rafel s’ha convertit, per uns dies, en l’epicentre de Nadal a Eivissa. En el recinte s’ofereixen tota mena de tallers, espectacles, tallers, jocs d’escapisme, de realitat virtual i, també, música en directe. En aquestes activitats els boixos estan acompanyats d’éssers màgics i especials. Poques hores abans de la nit de Nadal, qui té més feina és el Pare Noel, que llegeix a contrarellotge totes les cartes i prepara tots els paquets i regals. Per això, alguns infants aprofiten per deixar els seus desitjos a Can Nadal. Els infants i les seves famílies gaudeixen dels tallers i espectacles del recinte i, molts, repeteixen!

L’entrada és gratuïta i el recinte estarà obert fins dia 3 de gener amb horari de matí i tarda, a excepció del 24 i 31 que només obre el matí i dia 25 de desembre i 1 de gener que romandrà tancat.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella