Pep Gonella, un ca de bestiar de primera
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya
60 dels 106 ous que va pondre una tortuga marina el passat dia 8 de juny estan dipositats en el niu al mateix indret on els va pondre
La platja de Can Pere Antoni, a Palma, podria estar a punt d’acollir un fet històric ben aviat: el primer naixement de tortugues marines en la història de Mallorca.
60 dels 106 ous que va pondre una tortuga marina el passat dia 8 de juny estan dipositats en el niu al mateix indret on els va pondre. La resta es troben en incubadores a les instal·lacions del LIMIA, a Andratx. El període d’incubació d’aquesta espècie és d’entre 45 i 60 dies. Per tant, ben aviat podríem conèixer les primeres tortugues mallorquines.
Aquesta espècie va començar a nidificar fa quatre anys a les costes de les Illes Balears. Els científics consideren que és una conseqüència de l’escalfament de la mar Mediterrània.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis