L’UME acudirà a Eivissa, després d’uns ruixats que han fet aturar l’activitat al seu aeroport
Formentera també pateix les conseqüències de nous aiguats

Acull la VI Edició del Concurs Internacional de Cerveses Artesanes i la I Fira de la Cervesa Artesanal Balear
Can Picafort acull aquest cap de setmana la VI Edició del Concurs Internacional de Cerveses Artesanes i la I Fira de la Cervesa Artesanal Balear.
En aquesta sisena edició ja s’han inscrit més de 300 cerveses internacionals, nacionals i locals.
Després del seu pas per Madrid en diverses edicions, Can Picafort ha aconseguit portar a Mallorca la celebració d’aquest concurs de renom en el sector. Una trobada internacional de professionals del sector i premsa especialitzada que ofereix l’oportunitat de visibilitzar no sols als productors locals de cervesa artesana que hi ha en Balears, sinó també poder gaudir de l’oferta gastronòmica que ofereix Mallorca.
El lliurament de premis es realitzarà el dissabte 9 d’octubre a les 18 hores, durant la celebració del Beerman a Madrid.
Formentera també pateix les conseqüències de nous aiguats
Els aeroports han estat afectats pel mal temps
La carretera vella entre Manacor i Sant Llorenç roman tancada
El fenomen ha esquivat Eivissa, amb sol durant quasi tot el matí