El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
L'històric edifici, que fa 8 mesos va acollir el primer toc, s'oferia inicialment per 6 milions d'euros
El casal del nucli antic de Ciutadella des d’on aquests dos darrers anys ha sortit el caixer senyor de les festes de Sant Joan està en venda. La família Salort ven l’antiga casa senyorial per 4 milions d’euros, un preu sensiblement inferior a l’ofertat en un primer moment, que era de 6 milions. És el que demana per l’històric edifici del segle XVII que fa només 8 mesos va acollir el primer toc de tambor i flabiol.
El que algunes agències immobiliàries publiciten com una casa o xalet individual realment té 1.400 metres quadrats, distribuïts entre amples sales nobles, peces de museu, 10 habitacions dobles i 4 banys. Un vestigi ben actual del que era l’antiga aristocràcia menorquina.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran