El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'històric edifici, que fa 8 mesos va acollir el primer toc, s'oferia inicialment per 6 milions d'euros
El casal del nucli antic de Ciutadella des d’on aquests dos darrers anys ha sortit el caixer senyor de les festes de Sant Joan està en venda. La família Salort ven l’antiga casa senyorial per 4 milions d’euros, un preu sensiblement inferior a l’ofertat en un primer moment, que era de 6 milions. És el que demana per l’històric edifici del segle XVII que fa només 8 mesos va acollir el primer toc de tambor i flabiol.
El que algunes agències immobiliàries publiciten com una casa o xalet individual realment té 1.400 metres quadrats, distribuïts entre amples sales nobles, peces de museu, 10 habitacions dobles i 4 banys. Un vestigi ben actual del que era l’antiga aristocràcia menorquina.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits