L’avís vermell a Eivissa i Formentera torna a taronja i deixa desenes d’incidències
Es poden superar els 300 l/m² en 12 hores
Es varen interpretar peces barroques de Bach i Haendel
Després d’un any d’absència, l’auditori de Can Ventosa a Eivissa ha tornat a acollir un recital de música clàssica. L’Orquestra Simfònica Ciutat d’Eivissa va interpretar anit, amb menys músics i públic de l’habitual, algunes peces barroques de Bach i Haendel. Feia tot un any just que ni l’orquestra ni el seu nou director, Fernando Marina, podien actuar en un concert en viu.
La música clàssica confinada obliga a reduir l’orquestra de més d’una trentena de membres a tan sols 18 músics. El repertori, de 55 minuts, també es redueix per a evitar descansos. I lògicament, la cabuda de l’auditori municipal, que es va limitar a 145 butaques.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es poden superar els 300 l/m² en 12 hores
L’assemblea de Més per Mallorca avala l’acord amb el 89% dels vots i Ara Més demana a Podem que s’incorpori a la candidatura per al 29 de novembre
L'UME acudeix a Eivissa per ajudar els serveis d'emergència