El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Trofeu Ciutat de Palma de vòlei
El Can Ventura s’ha proclamat campió del Trofeu Ciutat de Palma aquest diumenge migdia a Son Moix. L’equip que entrena Marcos Dreyer s’ha pres la revenja de la setmana passada i ha derrotat l’Ushuaïa Eivissa per un contundent 3 a 1. El Can Ventura ha jugat sense els seus 4 internacionals per Espanya, que arriben aquest diumenge vespre a Mallorca i que estaran disponibles per al primer partit de lliga dissabte que ve.
En categoria femenina, l’Avarca de Menorca ha estat el guanyador del Trofeu ciutat de Palma. L’equip de Bep Llorens s’ha imposat aquest diumenge dematí al CIDE mallorquí, de Superlliga 2 en cinc sets. Malgrat jugar en una categoria superior, les ciutadellenques s’han hagut d’esforçar per endur-se el triomf davant un CIDE molt motivat.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle