Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
El suposat autor es declara no culpable davant el jutge
El suposat autor de l’atropellament massiu que, dilluns, va deixar un balanç de 10 morts i 16 ferits, a Toronto, ha comparegut, avui, davant el jutge. Alek Minassian, de 25 anys, i sense antecedents policials s’ha declarat no culpable en una breu intervenció on només ha emmprat monosíl·labs.
El primer ministre, Justin Trudeau, creu que passarà temps abans que no es conegui el motiu pel qual va decidir perpetrar la massacre. Per ara, es descarta cap vincle amb el terrorisme gihadista.
Minassian ha estat citat, de nou, dia 10 de maig per a l’audiència oficial d’una hipotètica fiança.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La roca que va caure del penyal pesava 20 tones i no set com s'havia informat inicialment