Detengut per apunyalar son pare i el padrí a Son Ferriol
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Foment estudiarà la declaració de servei públic per a totes les rutes amb la resta de l'Estat
Les Canàries demanen la declaració de servei públic en els seus vols amb la península. El ministeri diu que ho estudiarà, i a més, anuncia que bonificarà amb 200 milions més aquestes línies. Des de les illes, diverses formacions polítiques reclamen al Govern que se sumi a la iniciativa dels canaris.
La iniciativa ha sorgit del diputat que va aconseguir el 75%. Pedro Quevedo, de Nova Canàries, vol ara que tots els vols estiguin tarifats per poder contenir-ne els preus.
Més per Mallorca ha recordat que ja ho va intentar a través del grup de Compromís. La resposta del govern Rajoy va ser negativa basant-se en les reticències de la Unió Europea. Amb tot, no descarten emprendre noves iniciatives al respecte. Altres formacions reclamen pujar, de nou, al tren dels canaris.
Més doblers per als vols canaris
El ministre de Foment, José Luis Ábalos ha dit que d’ençà que es va aprovar el 75%, ha augmentat un 40% la venda de bitllets entre la Península i les Balears, les Canàries, Ceuta i Melilla. A més, ha anunciat que, en els propers Pressupostos, destinarà 207 milions d’euros més només per a bonificar els vols entre les Canàries i la Península.
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El presumpte agressor roman a l'àrea de psiquiatria de Son Espases