Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Segons la Federació Hotelera de Mallorca hi ha 110 hotels oberts a Mallorca a una setmana de Nadal
145
Segons la Federació Hotelera de Mallorca hi ha 110 hotels oberts a Mallorca a una setmana de Nadal. La gran majoria es troben a la zona de Palma i Platja de Palma, però també n’hi ha d’oberts a Artà o Ariany, per exemple. Són hotels d’interior que no estan associats a aquesta entitat.
Quant als moviments dels balears per a aquestes festes, el president de la patronal d’agències de viatges, Xisco Mulet, assegura que la nova incertesa generada per la sisena onada de la Covid ha causat cancel·lacions de darrera hora. Mulet recorda que ja al pont de desembre hi va haver anul·lacions per les restriccions que en aquell cas hi havia als països europeus.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància