Incendi a una casa de Porto Cristo amb una dona i una nina afectades
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
La patronal Aviba confia que l'epidèmia es pugui controlar abans del 15 de març, perquè si no es perdran molts viatges previstos per Setmana Santa
L’expansió del Covid-19 ha encès els senyals d’alarma del sector turístic balear, començant per les agències de viatges. A les cancel·lacions dels viatges a la Xina i altres destinacions asiàstiques, s’hi sumen ara les d’Itàlia. Els primers a fer-ho han estat col·legis de Mallorca i un grup parroquial de Formentera que tenien programats viatges a Itàlia aquesta setmana. D’altres grups que viatjaven més tard podrien prendre la mateixa decisió.
La patronal Aviba confia que l’epidèmia es pugui controlar abans del 15 de març, perquè si no es perdran molts viatges previstos per Setmana Santa, amb el temor que l’epidèmia afecti destinacions de tot Europa i acabi perjudicant les Balears com a destinació.
Amb la temporada a punt de començar, hotelers, aerolínies i companyies de creuers preparen plans de contingència i segueixen de prop les decisions de les autoritats sanitàries.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya